Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martijn Haagen - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martijn Haagen - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 Augustus 2009 | Singapore, Singapore

En hier is mn nieuwe site, deze zal ik proberen de aankomende tijd bij te houden:P Mn reis vervolgt zich nog via Singapore, Kuala Lumpur en dan naar India en vervolgens richting Nepal.

Nadat Annemiek maandagavond per vliegtuig naar Nederland is vetrokken ben ik de volgende dag per trein naar Singapore gegaan. Na een treinreis van ongeveer 7 uur kwam ik aan.
Meteen op het station werd ik aangesproken door een oudere dame van 59 jaar. Deze vrouw bleek een soort van homestay/hostel te hebben en vroeg of ik interesse had. In eerste instantie ben ik dan altijd wat sceptisch, maar uiteindelijk ben ik toch maar gegaan. Haar hosteltje is in Chinatown en bestaat uit 2 dorm kamers en een double room. Mevrouw had zelf vroeger ook heel veel gebackpacked en had veel te vertellen en allemaal foto's te laten zien.
Vandaag ben ik per voet de stad gaan verkennen. En het is echt een bizare stad, alles is superschoon en netjes en er is ongelooflijk veel hoogbouw. Overal staan bordjes waar je moet oversteken en waar je wel en niet mag fietsen/rijden etc en wat de boete is als je het wel doet. En die boetes zijn niet klein!!
De mensen zijn hier verder erg aardig en behulpzaam.
Ik zal hier nog 3 dagen verblijven en wil oa naar de dierentuin hier, het schijnt 1 van de mooiste ter wereld te zijn dus dat beloofd wat!!
Daarna zal ik terug gaan naar Kuala Lumpur om mijn visum voor India op te halen en vervolgens richting India gaan!!

Dit was het weer even.

Groeten
Martijn

  • 19 Augustus 2009 - 08:55

    Niek:

    Doe de groeten aan Eric zijn roots...

  • 19 Augustus 2009 - 09:41

    Donata:

    Heej Martijn, waarom bij je nu alleen verder gegaan dan zonder Annemiek?
    groetjes,
    Donata

  • 19 Augustus 2009 - 09:57

    Peter:

    Held, nu in je eentje verder, SUCCES!

  • 19 Augustus 2009 - 11:08

    Dick:

    ik heb een snorretje

  • 19 Augustus 2009 - 17:54

    Ryanne:

    Ben benieuwd naar de foto´s van de dierentuin haha :P, veel plezier met vdr reizen.

    xx

  • 20 Augustus 2009 - 05:40

    Alice:

    Hoi Martijn,
    Met je navigatie zit het wel goed heb ik begrepen. Dag en datum komt ook vast goed :)
    Nog een goede reis verder gewenst en ik blijf je volgen.
    Groetjes Alice

  • 20 Augustus 2009 - 12:30

    Anna:

    hai martijn

    wat vet dat je alleen verder gaat! Hoelang denk je nog dat je wegblijft? en was het zo gaaf dat je nog geen zin had in huis? en ga je ook werken?

    iniedergeval veel plezier en doe ook vooral voorzichtig. zegt zuster anna.

    india schijnt helemaal het einde te zijn. een super chaos, maar je bent je wel wat gewend haha.

    ik ga je zeker weer volgen.

    dikke zoen anna

  • 21 Augustus 2009 - 08:00

    Anneke Fechter:

    Hallo Martijn geweldig joh.
    Hele mooie reis verder, groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Martijn

Na 5,5 maand samen te hebben gereist ga ik nu alleen verder. Eerst Singapore dan terug naar Kuala Lumpur en dan richting India om vervolgens af te sluiten in Nepal!!

Actief sinds 19 Aug. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 5773

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2009 - 01 November 2009

alleen verder

Landen bezocht: